Monday 3 October 2011

Kalau aqu cerita mesty ampa mua xcaya an . . Disebalik aku sedang bergembira dengan boyz aku , da saja orang yang ketiga muncul dalam hidop aku . . Aku xtahu macam mana aku nak hadapi lagi , aku serios sayangs kan boyz aku dengan aku xnak berpisah dengan dia . . Orang ketiga yg masuk dalam hidop aku adalah orang yg dulu selalu kutuk aku , camdek aku , dan laen2 . . Aku betul2 xsangka macam mana keadaan ni boleh berlaku , sekarang aku betul2 tertekan dengan keadaan ni . . Tapi disebalik 2 aku rasa benda 2 macam kelakar jha , biar apa pown terjadi aku hanya anggap dia seorang kawan dan xlebih dari e2 . . Sekiranya hung terbaca baca apa yg aku tulis ni , aku berharap hung paham okey dan aku tak perlu na jelas banyak2 kat hung , aku tak macam hung sangka an , dan aku xbodoh untuk hung permain kan aku . . Aku berdiam sebab aku xtak besar kan kisah ni , sekiranya hung melebihi aku tak teragak2 untuk membenci dan tidak akan sama sekali bercakap dengan hung k . .  Arap hung paham maksud isi haty aku . . Aku sayang at hung sebagai kawan aku dengan tak lebih dari 2\tu . . kbhai . .

No comments:

Post a Comment